Dzień ślubu to wyjątkowe wydarzenie w życiu każdego człowieka. Tak doniosłe wydarzenie wymaga odpowiedniej oprawy, aby wszyscy goście czuli i bawili się wyjątkowo dobrze. Planowanie ślubu rozpoczyna się od wybrania lokalu, w którym będzie się odbywać wesele. Coraz więcej ludzi decyduje się na organizację wesela w hotelach.
Możliwość rezerwacji pokoi
Największą zaletą organizacji przyjęcia weselnego w hotelu jest możliwość zarezerwowania znajdujących się w nim pokoi, co ułatwia wiele spraw. Przede wszystkim, brak konieczności zapewnienia gościom transportu po zakończeniu przyjęcia, zwłaszcza tym przybywającym z innej części kraju czy też z zagranicy. Odbywający często daleką podróż goście z pewnością docenią wygodę, jaką gwarantuje im nocleg na miejscu przyjęcia.
Apartament dla Nowożeńców
Hotele oferują także Młodym Parom apartamenty dla Nowożeńców, dzięki czemu mają oni zapewniony komfort i wygodę podczas tego wyjątkowego wieczoru. Pobyt w romantycznym miejscu będzie wisienką na torcie tego wielkiego wydarzenia. Dodatkowo wiele hoteli przygotowuje specjalne niespodzianki dla Nowożeńców. Może to być śniadanie podawane wprost do apartamentu, butelka szampana lub też kosz owoców.
Profesjonalna obsługa
Decydując się na organizację wesela w hotelu, można liczyć na profesjonalną obsługę. Najczęściej para młoda otrzymuje wsparcie profesjonalnego organizatora wesel, który zajmuje się przygotowaniem całego przedsięwzięcia. Dzięki temu nowożeńcy mają pewność, że wszystko będzie zorganizowane tak, jak sobie wymarzyli i o nic nie muszą się martwić. Hotelowy wedding planner posiada też często listę rekomendowanych fotografów, zespołów muzycznych czy DJ-ów, których chętnie poleci. Warto również pamiętać, że wesele w hotelu gwarantuje profesjonalną obsługę podczas trwania przyjęcia. Możemy być pewni, że obsłużą nas doświadczeni kelnerzy, a obiekt zadba o idealny przebieg wydarzenia. Po wszystkim nie musimy się też martwić o sprzątanie.
Pyszne jedzenie
Organizując wesele w hotelu, nie trzeba martwić się o jakość jedzenia, które będzie serwowane podczas przyjęcia. Restauracje hotelowe dbają o jakość i zróżnicowanie dań, które przygotowują. Na czele kuchni stoi szef, który zajmuje się komponowaniem posiłków. Przed weselem młoda para z pomocą szefa kuchni ustala weselne menu. Wszystkich potraw można skosztować, aby podjąć najtrafniejsze decyzje.
Pełne wyposażenie
To ogromna zaleta wesel organizowanych w hotelach. Miejsca te, ze względu na swoją specyfikę, mają już na wyposażeniu wszystko, co będzie potrzebne w czasie przyjęcia weselnego. Oprócz przestronnego, estetycznego wnętrza możemy liczyć na pełną zastawę, elegancko przybrane stoły, krzesła, obrusy, serwetki, a nawet pokrowce na krzesła, które nadadzą im odświętnego wyglądu.