Kontakt z redakcją:

Dawid Brzeziński
[email protected]
tel. 796 521 531

Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
lub https://premiumeo.pl

Właścicielem portalu ślubnego
GotoweNaSlub.pl jest:
F.H.U. Dawid Brzeziński
ul. Lubuska 4/57
40-219 Katowice

Organizacja przyjęcia weselnego pod okiem wedding planera – dlaczego warto?

Planujecie przyjęcie weselne i nie bardzo wiecie jak się do tego zabrać? Przekonajcie się dlaczego warto nawiązać współpracę z wedding plannerem i w czym może Wam on pomóc.

Stało się! Padło magiczne pytanie, jeszcze bardziej magiczna odpowiedź (TAK!) i oto staliście się teraz przyszłą Parą Młodą – serdeczne gratulacje!

Teraz Wasz plan na najbliższą przyszłość, to zorganizować wesele marzeń – dzień, który będziecie wspominać do końca życia, i który będzie początkiem Waszej wspólnej drogi.

Od czego zacząć planowanie przyjęcia weselnego?

Planowanie ślubu i organizacja wesela to szereg zadań do wykonania i zsynchronizowania w czasie. Może się to wydawać dość skomplikowane, przecież na co dzień nie zajmujemy się organizacją tego typu imprez, choć dookoła Was pewnie sporo się w tej tematyce dzieje. Znajomi niedawno ustalili datę ślubu, rodzina zaprosiła Was na ślub w niedalekiej przyszłości, a koleżanka ze średniej szkoły właśnie organizuje swój wieczór panieński. Jednak temat przygotowań weselnych zaczynamy zgłębiać szczegółowo dopiero kiedy planujemy swoje własne przyjęcie.

Przygotowania dobrze jest zacząć od poniższych czynności:

  • rezerwacja terminu ślubu – to fundament całego procesu – po ustaleniu daty ceremonii ślubnej możemy zacząć organizację wesela – to zadanie, które najlepiej wykonać najwcześniej kilka/kilkanaście miesięcy wcześniej. W przypadku ślubu kościelnego należy udać się do kancelarii parafialnej, jeśli ma być to ślub cywilny – termin ustalimy w Urzędzie Stanu Cywilnego,
  • budżet weselny – jest to bardzo indywidualna kwestia, wymagająca wspólnych ustaleń Narzeczonych,
  • lista gości na Wasze wesele – przeanalizujcie dokładnie ilość osób jaką chcecie ugościć w dniu Waszego wesela – jest to istotne przy wybieraniu miejsca na wesele,
  • zarezerwowanie sali weselnej – tu najlepiej wziąć pod uwagę miejsce ślubu (odległość do restauracji lub domu weselnego), liczbę gości i styl w jakim planujecie zorganizować przyjęcie.

Wedding planner – dobra dusza, która pomoże w organizacji przyjęcia weselnego.

Załóżmy, że macie już ustalone wszystkie powyższe punkty – tak naprawdę właściwa organizacja… dopiero teraz się zaczyna.

Wybór sukni ślubnej i strojów ślubnych – dla Pana Młodego, świadków, druhen itp.; oprawa ceremonii ślubnej i przyjęcia, ustalenie harmonogramu wesela, plan stołów weselnych, dekoracje sali weselnej, zaproszenia ślubne – to tylko część zadań jaka stoi przed Narzeczonymi.

W momencie ustalenia listy weselnych zadań do zrealizowania, możecie się poczuć przytłoczeni ich ilością.

Na szczęście istnieją osoby, dla których organizacja tego typu przyjęć to prawdziwa pasja i równocześnie zawodowa praca. Dzięki nim planowanie wesela na pewno stanie się dla Was przyjemnością i pozostawi wiele ciekawych wspomnień!

Kim jest konsultant ślubny?

To właśnie nasz „anioł stróż” pomocny przy organizacji naszej weselnej imprezy. Ponieważ wedding planner posiada wiedzę popartą doświadczeniem, a do tego zwykle jest kreatywną i otwartą osobą, często okazuje się, że dzięki jego pomocy, organizacja wesela staje się przyjemnością, a stres jest ograniczony do minimum lub… po prostu go nie ma.

Korzystając z pomocy konsultanta, Para Młoda z pewnością zaoszczędzi sporo czasu na planowaniu, poszukiwaniu, ustalaniu – zawodowe i profesjonalne wsparcie będzie tu bezcenne i niezwykle pomocne!

Doradztwo wedding plannera może być kompleksowe i polegać na organizacji całego przyjęcia weselnego, bądź pomocy w ustaleniu i organizacji wybranych elementów weselnej imprezy.

Obiekt weselny z ofertą współpracy z wedding plannerem.

Restauracja Dębowa w Bielsku Białej, od dłuższego czasu wspiera Pary Młode w zaplanowaniu przyjęcia weselnego, poprzez obecność certyfikowanego konsultanta weselnego, który pomaga Narzeczonym zorganizować wesele krok po kroku. To rozwiązanie bardzo fajnie się sprawdza i daje Parze Młodej duże wsparcie, oszczędność czasu, profesjonalne spojrzenie i doradztwo w dziedzinie, z którą na co dzień nie mają styczności.

Pani Sylwia – certyfikowany wedding planner z dużym doświadczeniem w pracy z Narzeczonymi, która realizuje się zawodowo w Restauracji Dębowej, jest do dyspozycji przyszłej Panny Młodej i Pana Młodego. Towarzyszy im w podejmowaniu decyzji odnośnie kwestii związanych z weselem i jego oprawą, dopasowując szczegóły przyjęcia do oczekiwań Państwa Młodych.

Ponieważ Restauracja Dębowa posiada kilka różnej wielkości sal weselnych, konsultant pomaga wybrać salę odpowiednią na Wasze wesele – tak by pasowała do długości listy gości weselnych, Waszych oczekiwań i stylu przyjęcia. A może chcecie zorganizować wesele w plenerze? W Restauracji Dębowej jest to jak najbardziej możliwe! Porozmawiajcie o tym z  naszym doradcą weselnym i wspólnie wybierzcie miejsce, które najbardziej Wam odpowiada.

Wedding planner przede wszystkim słucha, rozmawia, wspiera i odpowiednio proponuje usługi, których potrzebują Narzeczeni. Wspólnie z konsultantem wybierzecie ofertę weselną, omówicie szczegóły takie jak menu weselne (wszelkie modyfikacje związane z alergiami, dietami itp. są dopuszczalne), ustalicie rozkład stołów weselnych dla Waszych gości, wybierzecie rodzaj tortu weselnego i dodatkowych atrakcji weselnych oraz ułożycie harmonogram całego przyjęcia.

Konsultant weselny w razie potrzeby przedstawi Wam propozycje oprawy muzycznej wesela, fotografa, kamerzysty, a nawet makijażystki – jako profesjonalista w branży organizacji przyjęć weselnych ma wszechstronne rozeznanie jeśli chodzi o podwykonawców. Odpowie również na wszelkie pytania i rozwieje wątpliwości, których zwykle sporo się pojawia, im bliżej jest do terminu wesela.

Koordynacja w dniu przyjęcia weselnego.

Praca konsultanta nie kończy się na planowaniu przyjęcia. Jest on również koordynatorem przebiegu imprezy zgodnie z ustalonym wspólnie z Wami harmonogramem.

Przed nadejściem terminu wesela, wszystkie ustalenia i szczegóły są ostatecznie weryfikowane i potwierdzane. Kilka tygodni przed planowaną datą ślubu Pani Sylwia kontaktuje się z Parą Młodą by potwierdzić przebieg przyjęcia, menu weselne i ustalone wcześniej rzeczy – jest to już ostatnia chwila na poprawki. Po zatwierdzeniu planu, restauracja zaczyna przygotowania do Waszego wyjątkowego przyjęcia weselnego, a nasz wedding planner nieustannie nad wszystkim czuwa.

W Waszego dniu ślubu konsultant koordynuje przygotowania, dogląda prac w restauracyjnej kuchni, przekazuje dyspozycje i harmonogram imprezy kelnerom i całemu zespołowi restauracji, który ma obsługiwać Wasze przyjęcie.

Po przybyciu z ceremonii zaślubin na miejsce wesela, Konsultant wraz z zespołem wita Państwa Młodych w restauracji oraz składa im życzenia.

Dalej już tylko przyjemności..

Dzięki współpracy w wedding plannerem możecie celebrować ze swoimi gośćmi początek Waszej wspólnej drogi życiowej jako Mąż i Żona.

Pod okiem profesjonalisty możecie mieć pewność, że przyjęcie będzie przebiegało zgodnie z Waszymi ustaleniami, a Wy i Wasi goście zapamiętacie je do końca życia bawiąc się do białego rana.

Współpraca z konsultantem to gwarancja udanej organizacji wesela krok po kroku, z uwzględnieniem Waszej wizji przyjęcia i tego jak wymarzyliście sobie Ten Dzień.

Zaangażowanie i pasja doradcy ślubnego oraz kompleksowa organizacja wesela przez profesjonalistę z tej dziedziny sprawi, że poczujecie się jak goście VIP na własnym weselu.

A po udanej zabawie pozostaje życzyć Młodej Parze wspaniałej podróży poślubnej… tylko we dwoje ❤️