Kompleksowa organizacja.
- Wspólnie stworzymy wizję Waszego wesela w najdrobniejszym szczególe, nic nam nie umknie. Opracujemy ofertę spełniającą Wasze oczekiwania.
- Zajmiemy się także kosztorysem, który bardzo dokładnie sporządzimy, byśmy mieli wszystkie wydatki pod kontrolą. Ten etap pomoże uniknąć naprawdę wielu nerwów i zaskoczeń.
- Wybierzemy wspólnie miejsce na Wasze przyjęcie weselne, które będzie spełniać Wasze oczekiwania w cenie, którą ustalicie oraz w wybranym przez Was terminie. Spotkamy się z osobą decyzyjną w obiekcie. Będziemy czuwać w trakcie sporządzania umowy, oraz kontaktować się z menadżerem, właścicielem obiektu w kwestiach organizacyjnych.
- Skupimy się na wyborze miejsca zaślubin, a może nim być: Kościół, Urząd Stanu Cywilnego lub plener. Możecie liczyć na nasze wskazówki dotyczące wyboru miejsca, oraz wspólne ustalenie koncepcji dla ceremonii zaślubin.
- Służymy Wam radą i rekomendacją w kwestii podwykonawców. Ich wybór jest absolutnie kluczowy dla osiągnięcia efektu na jakim Wam zależy. Możecie na nas liczyć w kwestii:
– papeterii ślubnej w jej skład wchodzą m. in. zaproszenia, winietki, menu,
– oprawy florystycznej w miejscu ceremonii, w obiekcie weselnym, samochodu czy domu Panny Młodej,
– oprawy muzycznej zarówno ceremonii jak i wesela,
– wyboru fotografa oraz kamerzysty,
– makijażu, fryzury,
– atrakcji weselnych, które zarówno Wy jak i Goście będziecie wspominać jeszcze przez długi czas
– pojazdu dla Pary Młodej,
– upominków dla Gości,
– podziękowań dla Rodziców,
– zorganizowania dla Waszych Gości transport i nocleg,
– opieki na najmłodszymi weselnikami,
– tortu weselnego - Będziemy dla Was negocjować z podwykonawcami, zajmiemy się umowami oraz rozliczeniami.
- Przygotujemy dla Was harmonogram z rozliczeniami, który pozwoli na kontrolę wydatków i pilnowanie terminów zapłaty.
- Zajmiemy się końcowymi rozliczeniami z usługodawcami po zakończeniu ich pracy.
- Skoordynujemy wszystkie kluczowe działania, wydarzenia w dniu ślubu i wesela. (na czym polega dokładnie koordynacja przeczytasz powyżej)
- Na koniec skoordynujemy demontaż dekoracji.