ŚLUBNY WYDATEK

USŁUGI KONSULTANTA ŚLUBNEGO

Od początku naszej działalności spotykamy się ze stwierdzeniami: “Po co mi konsultant ślubny, sama wszystko zorganizuję najlepiej” “To fanaberia” “A czym konsultant ślubny się w ogóle zajmuje”

Czy to jest zatem zbędny wydatek?

To zależy 🙂

Uwielbiamy określać nasz zawód jako taki, który poniekąd daje Parom Młodym coś najcenniejszego. W zasadzie dwie takie sprawy: CZAS i SPOKÓJ W DNIU ŚLUBU.

CZAS, bo organizacja ślubu pochłania go mnóstwo. Dziesiątki decyzji, opcji, maili, telefonów, ustaleń. Przy tym każda z Par Młodych ma swoje życie, obowiązki, pracę, pasję, różne zobowiązania. Niektóre Pary Młode żyją zagranicą, mają swoje biznesy i CZAS to coś czego nie mają, a jeśli mają to chcą zadedykować go innym działaniom. Jasne, są Pary Młode, które wspaniale się odnajdują w organizacji, mają mnóstwo czasu. Jednak rzeczywistość najczęściej wygląda tak, że organizacja ślubu jest wpleciona w masę innych zajętości.
SPOKÓJ W DNIU ŚLUBU i szansę na to, by go prawdziwie celebrować. Jeśli nie chcesz skorzystać z kompleksowej organizacji, to przemyśl usługę koordynacji. W dniu ślubu emocje sięgną zenitu, to wiemy.Przyda Ci się osoba, która będzie nad wszystkim czuwać, której będziesz mogła zaufać, która spełni prośby i potrzeby Gości, która ich pokieruje, która rozwiąże wątpliwości podwykonawców, która zareaguje, gdy coś się wydarzy, która będzie w kontakcie z kluczowymi osobami. Inaczej te wszystkie zadania spadną albo na Was jako Parę Młodą albo zajmą czas Waszych świadków lub Rodziców. Czyli najważniejsze osoby obok Was, tego dnia nie będą mogły tak naprawdę świętować, bo poniekąd będą w pracy.

Jeśli masz możliwość skorzystania z usługi wedding plannera, to rozważ ją. Jeśli nie, to pamiętaj o tym, aby stworzyć scenariusz dnia ślubu i przyjęcia weselnego w 3 wersjach i porządnie oddelegować zadania. Zwróć uwagę, aby nie obciążyć jednej osoby wieloma zadaniami, a równomiernie rozłożyć siły.

DBAJ O SIEBIE

Lubimy patrzeć na nasze plany przez pryzmat tygodnia. Czyli ustalamy zadania, które mamy wykonać między np. poniedziałkiem a niedzielą.

Jasne robimy plany na dzień, ale jeśli tak jak ostatnio zwyczajnie zaniemogłyśmy, ostatnie intensywne dni dały nam się we znaki, to po prostu przekładamy te zadania z wczoraj na dziś.

Zrobiłyśmy tylko tyle ile naprawdę było KONIECZNE. Nawet z treningu zrezygnowałyśmy.

Kiedy poczułyśmy, że “Oj, coś jest nie tak, nie mamy siły, nie jesteśmy skoncentrowane”, stwierdziłyśmy, że nie ma sensu na siłę zabierać się za wyznaczone zadania skoro prawdopodobnie zrobimy je marnie.

Określiłyśmy 3-4 PRIORYTETY na wczorajszy dzień. Co jest absolutnie najważniejsze? Co musimy wykonać, bo inaczej np. zablokujemy pracę innych albo przeoczymy ważny termin.
Wszystko co mogłyśmy przełożyć, przełożyłyśmy.

Jeśli czasem spotyka Cię taka sytuacja, zrób podobnie.
Wybierz NAJWAŻNIEJSZE ZADANIA.

Nie leń się, nie szukaj wymówek, ale słuchaj siebie i swojego ciała❤️

Taki dzień zdarza nam się raz na dłuugi czas.

Tymczasem mamy dla Ciebie coś co odpowiada na najczęstsze pytania Panien Młodych:

➡️Co na podziękowania dla Rodziców
➡️Jak określić budżet weselny
➡️Gdzie mogę oszczędzić
➡️Jak przygotować przemowę weselną
➡️Jak usadzić Gości weselnych

Jeśli czujesz, że któreś z tych pytań dotyczy Ciebie, to mamy dla Ciebie darmowy ebook do pobrania PANNA MŁODA GOTOWA NA ŚLUB.

Wystarczy, że zapiszesz się na nasz NEWSLETTER i otrzymasz ebook w 3 formatach: pdf, epub, mobi

Link do pobrania:

ATRAKCJA WESELNA

Czy szykujecie dla Waszych Gości jakąś atrakcję?

Co to będzie?
Jesteśmy bardzo ciekawe! Daj znać w komentarzu

Tymczasem mamy dla Ciebie pewną propozycję dotyczącą fotobudki właśnie💪

Co powiesz na fotobudkę w styli VINTAGE zrobioną metodą DIY

Ponad rok temu podjęłyśmy się takiego wyzwania i za 0,00 zł, ZERO zorganizowałyśmy atrakcję, która podbiła serca Gości ❤️

Najpierw trochę niechętni, niepewni, później bawiący się na całego!

To było dla nas super przeżycie tworzyć taką atrakcję, potem śmiech Gości był dla nas nagrodą ❤️

Jeśli jesteś ciekawa z czego korzystałyśmy do stworzenia takiej fotobudki, to zerknij w poniższy link. Znajdziesz tam wersję tekstową i VIDEO 💪
Pamiętaj, że nasza VINTAGE’owa fotobudka, to tylko inspiracja. Możesz zrobić ją w dowolnym stylu.

Link poniżej

ŚLUBNE ZAPLECZE - JAK ZDECYDOWAĆ SIĘ NA JEDNO ROZWIĄZANIE

KOLEJNY ODCINEK Z CYKLU ŚLUBNE ZAPLECZE!

Zauważyłyśmy, że bardzo często macie problem z podjęciem jednej decyzji. Mnogość opcji, ilość pięknych rozwiązań i inspiracji faktycznie może wprowadzić mętlik w naszej głowie. Dlatego postanowiłyśmy podzielić się z Tobą tym, co może być dla Ciebie pomocne. Jeśli tak będzie, to proszę zostaw komentarz, żebyśmy wiedziały, że to co tworzymy dla Ciebie faktycznie zdaje egzamin.

KILKA RAD, WSKAZÓWEK, KTÓRE WARTO WZIĄĆ POD UWAGĘ, KIEDY STOISZ PRZED WAŻNY WYBOREM.

Obejrzyj video do samego końca

Wolisz czytać?

RELACJA Z ŁÓDZKICH TARGÓW ŚLUBNYCH

W niedzielę – 10.02.2019 r. odbyly się ŁÓDZKIE TARGI ŚLUBNE.

Miałyśmy przyjemność być na nich, zainspirować się, poznać ludzi z branży ślubnej. Mamy dla Ciebie relację z tego dnia, ponieważ działo się dużo i są kwestie, które są warte Twojej uwagi.

Często spotykamy się z takim dylematem: Czy warto iśc na targi ślubne?

To zależy.

My wychodzimy z taką postawą, by czerpać z danej chwili, doświadczenia, momentu jak najwięcej.

Nie idziemy tylko po jedną ulotkę konkretnej firmy. Chcemy zobaczyć jak najwięcej.

SOBOTNI POMYSŁ NA...COLOUR BLOCKING

Kochana poniżej kolejny odcinek SOBOTNIEGO POMYSŁU NA…
Tym razem bliżej przyglądamy się bardzo ciekawemu rozwiązaniu, które zaczerpnięte jest z branży mody, ale przepięknie odnajduje się jako podstawa stylizacja ślubu i przyjęcia weselnego.

Koniecznie obejrzyj ten materiał i daj znać jak podoba Ci się takie rozwiązanie?

DWA SŁOWA O TWOJEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI

Kilka dni przed sesją stylizowaną, którą organizowałyśmy miałyśmy chwile kiedy jedyne co sobie powtarzałyśmy to: DASZ RADĘ!

Drugie pytania, które stawiamy sobie kiedy coś nie idzie po naszej myśli, kiedy coś się wysypuje, ktoś zawodzi, to: JAK?
JAK MOGĘ Z TEGO WYBRNĄĆ?
JAKIE mam pole manewru?

Dopiero potem zastanawiamy się nad tym co zawiniło, zawiodło.
Czy my i nasze niedoprecyzowanie?
Może zbyt duże zaufanie?

Ostatnie co przychodzi nam do głowy, to obwinianie innych. Choć oczywiście jako Para Młoda potrzebujecie jednak egzekwować swoje oczekiwania. Nie możemy przecież udawać, że nie widzimy kiedy ktoś nie wywiązuje się ze swoich obowiązków. To co innego.

Obwinianie i szukanie usprawiedliwień. Przerzucanie odpowiedzialności.

To jest coś nad czym kiedyś nigdy się nawet nie zastanawiałyśmy.

Może nigdy jakoś szczególnie nie naginałyśmy rzeczywistości, ale nie byłyśmy bardzo odpowiedzialne i niespecjalnie blisko nam było do postawy: “Ok, to moja odpowiedzialność. Nikt inny nie jest winien. Muszę coś zrobić, aby to naprawić”

Do czasu.

Ostatnie lata zmieniły nas bardzo❤️

Przejęcie odpowiedzialności, to nawyk, który w sobie wzmocniłyśmy.

Nic innego niż to, nie przyniesie Ci ROZWIĄZANIA.

Możesz obwiniać kogo chcesz, za co chcesz, ale czy realnie zmieni to Twoje położenie?

NASYCONE KOLORY NA ŚLUBIE I WESELU

Mocne, nasycone kolory, to trend tego sezonu!
Przyjęcia weselne nie będą już tylko pastelowe, ale właśnie charakterne i energetyczne.

Nam ten trend bardzo się podoba, bo uwielbiamy kolory.

Od kilku tygodni dużo mówimy o stylizacji ślubu i przyjęcia weselnego, bo zdajemy sobie też sprawę z tego, że teraz możesz właśnie być na etapie określania tego jak będzie wyglądał WASZ DZIEŃ.

Mamy rację?
Daj koniecznie znać

Tymczasem podrzucamy Ci propozycję na pewien motyw przewodni, który oparty jest o intensywny i energetyczny kolor.

Wiemy, że niektórym z Was podoba się ta propozycja 💪

Poniżej link:

ŚLUBNE WYDATKI

Kilka słów o wydatkach ślubnych, które bywają określone jako zbędne.
Czy tak jest?

Oceń sama i daj znać, które wydatki poniesiesz w związku z Waszym ślubem i weselem, a na które się nie zdecydujecie.

Pamiętaj, że to WASZ DZIEŃ.

I o ile zawsze warto posłuchać mądrej rady od doświadczonej osoby czy profesjonalisty w danej dziedzinie, to jednak zawsze dobrze jest przefilitrować wszystko przez pryzmat Waszej wizji, budżetu, wartości.

To co dla kogoś jest bzdurnym i zbędnym wydatkiem, nie znaczy, że dla Ciebie też tak będzie. I odwrotnie.

Żyj i wesel się W ZGODZIE ZE SOBĄ❤️❤️

Poniżej artykuł na temat (nie)zbędnych wydatków ślubnych:

TRANSMISJA NA ŻYWO!

Poniżej znajdziesz zapis transmisji, która dotyczyla stylizacji przyjęcia weselnego.

Mnóstwo praktycznych wskazówek, które przydadzą Ci się w momencie kiedy będziesz chciała przekuć marzenia i wizję w rzeczywistość.

PIERWSZE WRAŻENIA PO ŚLUBNEJ SESJI STYLIZOWANEJ!

Wow co to był za dzień ❤️

Na zdjęciu połowa EKIPY MARZEŃ!

Wczoraj odbyła się nasza pierwsza ślubna sesja stylizowana. To było piękne doświadczenie! Mnóstwo dobrych emocji. Sami fantastyczni, kreatywni, pomocni ludzie.

Kiedy wczoraj rozmawiałyśmy z Olą o naszych wrażeniach, co chwilę mówiłyśmy: “Brak nam słów. To przeszło nasze najśmielsze sny.”

Jasne, miałyśmy wizję tego jak chcemy, aby to wyglądało.

Jakie będą kolory, dekoracje.

Jaki klimat chcemy osiągnąć.

Ale kiedy dodasz do tego pasjonatów swojej pracy, ludzi z ogromnym talentem, każdy świetny w swoim fachu, pełni kreatywności i szukający ROZWIĄZAŃ, a przy tym macie WSPÓLNY CEL, to dzieje się właśnie tak, że rzeczywistość jest piękniejsza od marzeń ❤️

Nie śpimy od dwóch dni, a wczoraj nie mogłyśmy pomieścić emocji w mieszkaniu.

Ale to co już teraz możemy nazwać ogromnym SUKCESEM, to atmosfera jaka stworzyła się między nami wszystkimi❤️❤️
Nie chodziło tylko o piękne fotki. To był dzień naszych spełnionych mniejszych i większych marzeń. Dzień sprawdzenia siebie.

Na dokładną relacje tego dnia już się zabieray. Na pewno podzielimy się z Tobą kilkoma wskazówkami, które przydadzą się Tobie w trakcie organizacji ślubu i wesela.

Thisday.pl • Fotografia Ślubna • Piotr Hołowienko
Make up by Kas
Moimirencami
Galeria Kwiatów Urszula Zacerkowna
Perfekcyjne Przyjęcia Wypożyczalnia Naczyń i Sprzętu Cateringowego
Złote sztućce do wypożyczenia
Martyna Ogiegło
Maciek Kwiek
Dress Please Studio Mody Ślubnej
Przerwa Catering and Design
Giacomo Conti

Kochani dziękujęmy Wam jeszcze raz z całego serca ❤️❤️❤️ Byliście cudowni!

4 CECHY UDANEGO WESELA

Ostatnio nasze życie nabrało nieznanego nam dotąd tempa. Poznałyśmy w ciągu ostatniego miesiąca mnóstwo nowych osób, byłyśmy postawione w sytuacjach, których nigdy dotąd nie przechodziłyśmy. Nowe emocje, odpowiedzialność, nowe zadania…a doba jak miała tak ma 24 h.

Planowanie i organizacja, to nie tylko nasz sposób i pomysł na zawód, ale przede wszystkim filozofia życia.

Jak wykorzystać czas, który mamy

Jak realizować swoje cele, marzenia i obowiązki

Jak działać, aby nie poczuć znużenia, zniechęcenia Które zadania są priorytetoweCo potrzebujesz przestać robić

To są pytania, które wciąż na nowo sobie zadajemy i coraz bardziej rozwijamy się w planowaniu czasu, zadań.

Ile czasu poświęcić na jedno zadanie Lepiej zrobić coś jutro skoro wiesz, że dziś i tak nie zrobisz tego dobrzeKiedy odpuszczać, a kiedy “cisnąć” dalej

➡️Podstawą tego, abyś realizowała swoje zamiary jest oczywiście ten ZAMIAR, CEL. Czyli w Twoim przypadku np. organizacja ślubu i przyjęcia weselnego.

➡️Abyś go zrealizowała, potrzebujesz wiedzieć dokładnie jakie zadania składają się na ten cel.

Rozpisz zadania – skorzystaj np. z naszej checklisty zapisując się na newsletter:

https://gotowenaslub.pl/newsletter/

➡️ ZAPLANUJ kiedy wykonasz dane zadanie, kiedy odbędziesz spotkanie, kiedy napiszesz maila, kiedy zadzwonisz, pojedziesz, wybierzesz. Tak, właśnie te wszystkie szczegóły potrzebujesz zapisać i zaplanować.

➡️ DZIAŁAJ. To czego ostatnio dowiedziałyśmy się ze zdwojoną mocą to to, że potrzebujesz działać JUŻ, TERAZ. Nie czekaj pół dnia na telefon do menadżera sali. Nie zwlekaj z zapytaniem o termin u fotografa. DZIAŁAJ. Podejmuj działanie natychmiast.

To taka dygresja, a gdybyś miała ochotę przeczytać o kilku cechach udanego wesela, to przeczytaj nasz najnowszy artykuł 🙂

SOBOTNI POMYSŁ NA...6 KROKÓW DO STYLIZACJI ŚLUBU I WESELA

Kolejny odcinek naszego cotygodniowego cyklu “SOBOTNI POMYSŁ NA…”
Stylizacja ślubu i wesela to WYZWANIE. Pytań o kolor/motyw przewodni, tworzenie palety kolorów jest naprawdę wiele.

Postanowiłyśmy ułatwić Ci sprawę i przygotować 6 kroków, ułożonych w logicznej kolejności, by maksymalnie ułatwić Ci to zadanie.

Dziś same konkrety, 6 KROKÓW DO STWORZENIA STYLIZACJI ŚLUBU I WESELA!

TWÓJ CEL

Cel, wizja – tak przy organizacji ślubu i wesela, jak i w życiu jest niezbędna.

To CEL wyznacza Twój kierunek. Jest motywacją w chwilach zwątpienia, zniechęcenia.

CEL pozwala Ci się nie zgubić w gąszczu pomysłów, planów, inspiracji, opcji, które masz.

CEL pozwala Ci się skoncentrować.

CEL daje Ci poczucie sprawczości. To przecież Ty go określasz

My mamy cele zawodowe, finansowe, dotyczące zdrowia, rodziny, miejsca, w którym mieszkamy. Stawiamy sobie cele dotyczące tego jakimi córkami, partnerkami, przyjaciółkami, siostrami, wnuczkami chcemy być❤️❤️❤️

Wyznaczanie celów, posiadanie wizji na siebie nie pozwoli Ci przestać 💪💪💪

Ważne dla nas przy tym jest to, by się dobrze bawić niezależnie od etapu na jakim jesteśmy. Nawet jeśli cel jest daleko, drogą do niego jest kręta, to MY WYBIERAMY cieszyć się każdym kolejnym krokiem.

Bez presji. Spokojnie. Skutecznie. W swoim tempie. Z uśmiechem na ustach. W ZGODZIE ZE SOBĄ❤️ Szanując każdego kogo mijamy lub z kim idziemy tą samą drogą.

Brian Tracy napisał w jednej ze swoich książek: “Gdybym miał dać Ci tylko jedną radę, receptę, która w największym stopniu wpłynie na Twoje życie, to powiedziałbym Ci, żebyś WYZNACZYŁ CEL I KROKI DO JEGO OSIĄGNIECIA”

Jakie są Twoje cele? Możesz się podzielić np. jednym? Może masz jakieś marzenie? A może chcesz napisać o swoim pomyśle na WASZ DZIEŃ?
Śmiało!

Która część tego artykułu przydała Ci się najbardziej?
Ania i Ola 🙂

Anna Ułańska
kontakt@gotowenaslub.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *