Typowanie lokalizacji.

  • Na początek spotkanie przy kawie lub kontakt za pomocą maila, telefonu, skype’a, aby poznać Wasze oczekiwania względem obiektu weselnego. Ważna jest Wasza otwartość, byśmy mogły dokładnie rozpoznać Wasze potrzeby i zaproponować najlepsze rozwiązanie.
  • Następnie czas na nasze działanie. Kierując się Waszymi oczekiwaniami, znajdziemy miejsca, które je spełnią.
  • Kolejnym etapem jest przesłanie przygotowanego przez nas dokumentu z propozycjami obiektów weselnych (proponujemy np. kontakt mailowy). Każda propozycja będzie dokładnie opisana, zawrzemy informacje dotyczące tego jaką ilość gości obiekt jest w stanie pomieścić. Wskażemy mocne strony każdej z sugerowanych lokalizacji. Sprawdzimy dla Was dostępne terminy w okresie, który Was interesuje. Dowiecie się także jakie menu proponuje każdy obiekt oraz jaka jest cena za tzw. „talerzyk”. Jednym słowem otrzymacie od nas charakterystykę obiektu, która odpowie na Wasze wszystkie pytania.
  • Wstępnie zarezerwujemy termin w lokalizacji, którą uznacie za najlepszą dla Was.
  • Wybierzemy się do typowanych obiektów (warto zarezerwować czas na to byśmy wybrali się do nich w ciągu jednego dnia). Warto wszystko zobaczyć na własne oczy.

Na koniec podejmiecie decyzję, która z naszych propozycji spełnia Wasze oczekiwania i dokonacie rezerwacji terminu.