Krok 1.

Zacznijmy od wspólnej kawy 🙂 Nasze pierwsze wspólne spotkanie niezależnie od tego czy
będzie ono odbywało się w tradycyjny sposób czy za pomocą aplikacji, nowoczesnych
technologicznych rozwiązań jest bezpłatne. Ma ono na celu:

poznanie Waszych potrzeb, oczekiwań. W jaki sposób? Poprzez wypełnienie ankiety, w
której zawarte są absolutnie najistotniejsze, kluczowe kwestie wpływające na całe przedsięwzięcie. Taka ankieta jest też świetnym narzędziem dla Was samych, ponieważ mobilizuje do odpowiedzi na pytania, które stanowią bazę i fundament przygotowań do ślubu i przyjęcia weselnego.

poznanie Waszego gustu, preferencji związanych ze stylem w jakim pragniecie zorganizować uroczystość. Zależy nam na usłyszeniu o Waszych, nawet tych najśmielszych marzeniach.Chcemy wiedzieć do jakiej muzyki uwielbiacie tańczyć i w jakich wnętrzach czujecie się najlepiej, jaką kuchnię uwielbiacie i jakie pasje macie. Stworzymy wspólnie wizję tego wyjątkowego dnia.

naszkicowanie, przedstawienie w jakim zakresie możemy współpracować, omówimy naszą ofertę. Zależy nam na tym, abyście poznali możliwości jakie wiążą się ze współpracą z profesjonalnym Wedding Plannerem, a te zapewniamy są ogromne. Kluczowe jest dla nas to, abyście wybrali najlepszą opcję współpracy dla siebie, abyście otrzymali pomoc i wsparcie w tych obszarach, w których tego naprawdę potrzebujecie.

udzielenie odpowiedzi na pytania, które są dla Was szczególnie ważne, a które decydują w
dużej mierze o podjęciu współpracy

Nawet jeśli jesteście Parą, która mieszka poza granicami Polski na co dzień, nie martwcie się o kontakt. Jesteśmy w stanie dostosować się do Waszych potrzeb i jak najbardziej ułatwić proces komunikacji i organizacji. Możemy komunikować się ze sobą korzystając z naprawdę wielu dogodnych opcji takich jak mail, skype, facebook czy telefonicznie. Pierwsze spotkanie do
niczego Was nie zobowiązuje

Krok 2.

Czas przedstawić ofertę. Dzięki naszemu pierwszemu spotkaniu, rozmowie i wypełnionej ankiecie możemy przystąpić do zapoznania Was z naszą ofertą. Kolejno omówimy kosztorys,a także dokładnie określimy zakres pracy naszej Agencji Ślubnej.

Krok 3.

Na sam koniec podpiszemy stosowną umowę i zaczynamy pracę nad zrealizowaniem Waszej wizji i przekuciem w rzeczywistość Waszych marzeń.