Gdzie zorganizować wesele? Część II.

Oprócz tradycyjnego wyboru jakim jest sala weselna bądź restauracja, istnieje również bardzo ciekawa możliwość wyboru… starego, nieaktywnego młyna, stodoły. Wspaniałym pomysłem jest szklarnia i wszystkie tego typu obiekty.  To opcja dla małych buntowników kochających eksperymenty i wyzwania! Takie nietypowe miejsca dają naprawdę ogrom niesamowitych możliwości dekoracyjnych. Klimat jaki tworzą takie rozwiązania jest niepowtarzalny i z pewnością zaskoczycie wszystkich gości. Wspaniale sprawdzą się kiedy organizujecie wesele w stylu boho, vintage, a może Waszą inspiracją jest tajemniczy ogród? Pamiętajcie, że ogranicza Was jedynie Wasza wyobraźnia!! Takie obiekty zazwyczaj położone są daleko od zgiełku miast, dzięki czemu jesteście w stanie stworzyć intymną i sielską atmosferę.  Jednak żeby nie było tak kolorowo, zorganizowanie wesela w takich miejscach jest dość trudne jednak efekt końcowy z pewnością wynagrodzi wszelkie trudy.

1
2

Przede wszystkim jeżeli zdecydujecie się na magiczne wesele w młynie czy na przykład stajni, stodole koniecznie musicie ustalić z właścicielem (być może ktoś z rodziny posiada stajnie, stodołę, a może młyn?) kwestie dotyczące wszelkich mediów: woda, prąd, gaz. Jest to warunek absolutnie konieczny, który musi być spełniony. Kolejną szalenie istotną sprawą to zaplecze kuchenne. Miejsce gdzie będziecie mogli podgrzać potrawy- od razu przechodząc do następnej sprawy, sądzę, że najlepszym pomysłem jest skorzystanie z usług cateringowych, restauracji. Część przekąsek możecie również przygotować sami lub poprosić o pomoc o najbliższych. Na tego typu weselu wiele chwytów dozwolonych!  Oczywiście może uda Wam się znaleźć intrygujące miejsce, które posiada kuchnię przystosowaną do obsługiwania większych przyjęć. Kolejna sprawa, jeżeli obiekt posiada całą zastawę, obrusy, niezbędne szkło, wazony to oczywiście macie spory problem  z głowy. Może zdarzyć się jednak tak, że właściciel udostępni Wam jedynie surowy lokal, wręcz same mury, wówczas zorganizowanie niezbędnego wyposażenia leży po Waszej stronie.

9
8

Nie zniechęcajcie się, z pomocą bliskich na pewno ze wszystkim sobie poradzicie, zawsze też możecie skorzystać z usług profesjonalnej wedding plannerki, która te wszystkie sprawy załatwi za Was. Obecnie jest wiele możliwości rozwiązania tego typu spraw, możecie na przykład wypożyczyć wszystko co niezbędne od firm, które się tym zajmują. Następną rzeczą, o której koniecznie należy pomyśleć to stoły oraz krzesła, jeżeli lokal ich nie gwarantuje, to również Wy musicie je załatwić. Dowiedzcie się gdzie ewentualnie znajdzie się miejsce dla DJ-a lub zespołu. Jest to szczególnie ważne, ze względu na moc jakiej potrzebuje zespół aby zasilić cały swój sprzęt. W momencie, gdy jest to lokal który nie oferuje organizacji wesel, jedynie właściciel umożliwia wynajęcie pustej sali weźcie pod uwagę koniecznie kwestię toalet! Pamiętajcie, że Wy i Wasi goście musicie czuć się komfortowo i wyjątkowo.

10

Biorąc to wszystko co napisałam pod uwagę musicie odpowiedzieć sobie na pytanie czy Wasz budżet udźwignie wszystkie te wydatki. Warto zrobić sobie dokładny plan, rozpisać wszystkie koszty, które przewidujecie. Szczerze zachęcam Was do zorganizowania przyjęcia weselnego w całkowicie nietypowym miejscu. Dobry plan działania i kontrola nad każdym etapem przygotowań zapewni Wam sukces.

 

Istnieje również rewelacyjna opcja zrobienia ślubu w namiocie! To genialny pomysł dla osób, którym zależy na całkowitej swobodzie w wykonaniu swojej wizji. Wiadomo, że organizując wesele na przykład w sali weselnej wykonujemy dekoracje dostosowując je poniekąd do zastanego wystroju całego wnętrza i jego charakteru. Decydują się na namiot mamy tutaj absolutną wolność twórczą.

12
13

Zorganizowanie wesela w takim właśnie namiocie, jest logistycznie dość trudne, ale na pewno możliwe! Oprócz kwestii które poruszyłam wyżej takich jak: toalety, zaplecze kuchenne, stoły, zastawa itd., które również należy zorganizować kiedy szykujemy wesele w namiocie dochodzi kwestia wypożyczenia samego namiotu. Z tym na pewno poradzicie sobie bez większego problemu. W zależności od ilości zaproszonych gości, wybierzcie odpowiedni rozmiar namiotu, nie macie tutaj w zasadzie ograniczeń.  🎈 🎈 🎈

16
15

Musimy zastanowić się tylko gdzie ten ogromny namiot ulokujemy. Możemy rozstawić go na przykład na działce, jeżeli taką posiadacie to wspaniale, jeżeli nie pomyślcie o terenie publicznym np. na podwórzu dworku weselnego. Istnieje wiele hoteli, które na swoim terenie posiadają rewelacyjne, ogromne namioty, więc pomyślcie o takim rozwiązaniu, ponieważ może to być oszczędność aż o 50%.  💪 💪 💪

Wskazówka: szukajcie firmy, która przywiezie namiot we wskazane przez Was miejsce, punktualnie o wyznaczonej godzinie, a dodatkowo postawi, rozłoży całą konstrukcję, a następnie zdemontuje ją po zakończonym weselu. To ważne, aby firma oferowała taką usługę i byście nie musieli martwić się organizacją transportu i montażu.

 

To co, post się przydał? Jeśli tak to konieczne daj o tym znać 🙂 wejdź na nasz instagram lub facebook znajdziesz tam wiele wspaniałych  inspiracji i rad :*

Z miłością Ola.

 

 

harpersbazaar.co.uk instagram weddinginclude weddinginclude livingly intimateweddings loveluxelife fabmood ohbestdayever clayaustinphotography southernweddings

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *